Wymiany i zwroty
Ważne: Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą polityką zwrotów. Nie będą przyjmowane żadne wyjątki, ponieważ zgodziłeś się na warunki podczas dokonywania zakupu.
W Eliza Warszawa satysfakcja klientów jest dla nas priorytetem. Rozumiemy, że produkt czasami może nie spełniać w pełni Twoich oczekiwań. Dlatego oferujemy możliwość łatwego zwrotu lub wymiany zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz innego rozmiaru, czy produkt nie do końca Ci odpowiada, proces zwrotu lub wymiany jest prosty i bezproblemowy. Prosimy pamiętać, że koszty zwrotu ponosi klient. Mogą one sięgać nawet około 210 zł, w zależności od wielkości paczki i wybranego przewoźnika. Jest to wartość orientacyjna, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Zalecamy wcześniejszy kontakt z nami za pośrednictwem e-maila, abyśmy mogli wspólnie rozważyć ewentualne tańsze alternatywy. Pełne instrukcje zwrotu, w tym adres do zwrotu oraz związane z nim koszty, znajdziesz w krokach dotyczacych procedury zwrotu poniżej.
Anulowanie zamówienia
Zamówień nie można anulować po ich złożeniu ze względu na nasz zautomatyzowany system przetwarzania. Jeśli nie chce Pani/Pan zachować zamówienia, prosimy o odesłanie produktu po jego otrzymaniu zgodnie z poniższą procedurą zwrotu.
Jak zwrócić zamówienie?
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu online
Przejdź do formularza zwrotu: formularz zwrotu i uzupełnij wszystkie wymagane pola. To pozwoli nam szybko przetworzyć Twój zwrot.
Krok 2: Odesłanie produktu
Po przesłaniu formularza otrzymasz e-mail z dalszymi instrukcjami. Dołącz kopię potwierdzenia zamówienia do paczki i wyślij ją z numerem track & trace. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Pełne instrukcje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj.
Krok 3: Zwrot środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrócimy środki w ciągu 5 dni roboczych.
Wymiana
Wymiana jest możliwa, ale prosimy o wcześniejszy kontakt pod adresem info@eliza-warszawa.pl, abyśmy mogli wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Dodatkowe wskazówki
- Produkt powinien być kompletny, nieużywany, nieprany, z metkami i oryginalnym opakowaniem.
- Produkty nie spełniające tych warunków mogą zostać odrzucone lub zwrócone częściowo.
- Zamówienia opłacone w całości bonem podarunkowym nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Zachowaj potwierdzenie nadania do momentu przetworzenia zwrotu.
- Masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo – chętnie pomożemy.
Uwaga dotycząca produktów higienicznych:
Aby zapewnić higienę i bezpieczeństwo naszych klientów, nie przyjmujemy zwrotów noszonej, wyjętej z opakowania lub uszkodzonej bielizny, takiej jak biustonosze, majtki oraz inne artykuły bieliźniane. Ma to na celu zapobieganie ponownej sprzedaży produktów mających bezpośredni kontakt ze skórą. Prosimy o wyrozumiałość i uwzględnienie tego przy zakupie. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.
Uszkodzone lub błędne produkty
Jeśli otrzymasz uszkodzony lub niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 24 godzin i dołącz zdjęcia dokumentujące problem. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Dbamy o Twoje zaufanie
Wiemy, że proces zwrotu może być czasem uciążliwy i wiązać się z kosztami. Dlatego staramy się być maksymalnie przejrzyści i pomocni – na każdym etapie. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.