Często zadawane pytania

Zamówienie i dostawa

Pytanie: Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 5 do 12 dni roboczych. Wynika to z faktu, że nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy. Ten unikalny model biznesowy pozwala nam na ogromne oszczędności na kosztach magazynowania i transportu oraz pozwala nam oferować produkty po niższej cenie niż nasi konkurenci i samodzielnie pokrywać koszty wysyłki.

Pytanie: Przewidywany czas dostawy minął – gdzie jest moje zamówienie?!

Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami zamówienie może zostać opóźnione w procesie dostawy. Status zamówienia można sprawdzić pod tym linkiem.

Nie otrzymałeś zamówienia 3 dni po przewidywanym czasie dostawy? Skontaktuj się z nami.

Pytanie: W moim zamówieniu brakuje niektórych produktów, jak to możliwe?

Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, produkty mogą być wysyłane osobno. Jeśli w zamówieniu brakuje jakichś produktów, zazwyczaj otrzymasz je po 2-3 dniach. Przepraszamy za niedogodności.

Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?

Odpowiedź: Koszty wysyłki są pokrywane przez nas.

Płatność

Pytanie: Jakie metody płatności są dostępne?

Odpowiedź: Akceptujemy bezpieczne płatności online za pomocą BLIK, kart kredytowych (Visa, Mastercard, Maestro), Przelewy24 oraz Apple Pay.

Pytanie: Czy mogę zapłacić przy odbiorze (płatność przy odbiorze)?

Odpowiedź: Obecnie nie oferujemy już płatności przy odbiorze. Skupiamy się wyłącznie na szybkich i bezpiecznych płatnościach online, aby przyspieszyć realizację zamówienia i zapewnić pełną kontrolę nad jego statusem.

Pytanie: Dlaczego płatność przy odbiorze nie jest już dostępna?

Odpowiedź: Bezpośrednia płatność online umożliwia szybsze przetwarzanie zamówienia i otrzymywanie aktualnych informacji o przesyłce. Dodatkowo zmniejsza ryzyko błędów lub kradzieży podczas transportu, co zwiększa bezpieczeństwo Państwa zamówienia.

Wymiany i zwroty

Pytanie: Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, czy mogę je zwrócić?

Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Pytanie: Chcę zwrócić produkt, co powinienem zrobić?

Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Produkty należy zwracać w oryginalnym stanie, z metkami i etykietami. Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Uwaga: ze względu na zamknięcie naszego sklepu zwroty należy kierować bezpośrednio do naszego dostawcy. W niektórych przypadkach oznacza to, że zwroty muszą być wysyłane poza Europę, w zależności od zakupionego produktu. Koszty wysyłki ponosi klient, a przesyłka zwrotna musi być opatrzona numerem śledzenia (track & trace). Prosimy pamiętać, że może to wiązać się z wyższymi kosztami wysyłki oraz dłuższym czasem realizacji.

Po otrzymaniu zwróconych produktów zapewnimy, że kwota zakupu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 5 dni.

>> Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz zwrotu <<

Track and Trace

Pytanie: Gdzie mogę znaleźć mój kod Track and Trace?

Odpowiedź: Na tej stronie możesz wpisać swój adres e-mail i numer zamówienia, aby śledzić przesyłkę.

Pytanie: Kod Track and Trace nie pokazuje żadnych informacji, jak to możliwe?

Odpowiedź: Od momentu dotarcia paczki do firmy wysyłkowej, informacje Track and Trace są dostępne. Należy pamiętać, że w międzyczasie może wystąpić pewne opóźnienie.